صفحه نخست  صفحه اصلی دانشگاه  گالری |  ارتباط با ما  | اطلاعات تماس
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)
1399/10/14
برگزاری جشن روز پرستار در میلاد با سعادت حضرت زینب (س)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: پرستاری هنری متعالی و فراتر از شغل یا تخصص است که در آن هنرمند، آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در مراسمی که به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هنر پرستاری و التیام‌بخشی موهبتی است از سوی خداوند که آن را در فطرت مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته؛ زیرا پرستاری هنری متعالی فراتر از شغل یا تخصص بوده که در آن هنرمند، آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: امسال جامعه پرستاری کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان سال متفاوتی را سپری کردند و با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی در راه مبازره با بیماری کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 
 
 
 
 

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در دوران شیوع کرونا بر همگان اثبات شد که ازخودگذشتگی و ایثار پرستاران حقیقت ذاتی و جدانشدنی در وجود آنان و نشانگر بلوغ حرفه‌ای و تعهد این گروه فرهیخته بوده و بر همه ما واجب است که قدردان تلاش آنان باشیم.

نجفی اضافه کرد: پرستار فقط صاحب علم یا آموزش نیست؛ بلکه یک پرستار حافظ جان و تقویت روح بیمار و مهم‌ترین حلقه در فرایند درمان محسوب می‌شود؛ زیرا نقش بسزایی در حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه دارد.

وی با بیان فرآیند آموزش مجازی در دوران کرونا خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نخستین دانشگاه استان بود که پس از شیوع ویروس کرونا آموزش مجازی را در دستور کار قرار داد و با وجود مشکلاتی که در روزهای نخست وجود داشت با همکاری و سعه‌ صدر دانشجویان مرتفع شد و به معنای واقعی اثبات کردیم که آموزش تعطیلی بردار نیست.

به گزارش آنا، در این مراسم از بهداشت‌کاران دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان قدردانی شد.

 
تعداد بازدید:
954
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal